poniedziałek, 8 października 2012

Konkurs pięknego czytania

   W piątek ,w bibliotece nr 1 im. Jana Kasprowicza, odbył się konkurs pięknego czytania pt. "Moda na czytanie". Z naszej szkoły brałam w nim udział ja oraz 3 osoby z innych klas.
   Kiedy doszliśmy na miejsce odłożyliśmy swoje kurtki i plecaki tam gdzie powinny być i zajęliśmy swoje miejsca. Na konkurs poszliśmy razem z naszą bibliotekarką - panią Kraszkiewicz. Do konkursu zgłosiło się około 25 osób z trzech szkół. Najwięcej osób przybyło z SP 11. Nasza szkoła była pierwsza, ale to nas nie zestresowało. Czytałam, jako czwarta, fragment książki A. A. Milne "Chatka Puchatka". Niektórzy byli zaskoczeni, ale spodobało się im jak czytałam. Bardzo się stresowałam, ale ułatwiało mi to, że nie musiałam patrzeć na publiczność. Zerkałam tylko czasem na jury. Konkurs trwał prawie 2 godz. 30 min.! Nudziło mi się trochę, więc chodziłyśmy po bibliotece i spacerowałyśmy przed biblioteką. Potem, kiedy wszyscy już przeczytali swoje fragmenty, organizatorzy zaprosili nas na poczęstunek, którym  były ciastka i sok. W końcu o godzinie 15:30 było uroczyste zakończenie. Jej! Jury zajęło swoje miejsca i ogłosili wyniki :
I miejsce - Jakub Muszalski, SP 6 w Inowrocławiu
II miejsce - Jagoda Klimczewska, SP 11 w Inowrocławiu
III miejsce - Alicja Buczkowska i Zuzanna Pawłowska, SP 6 w Inowrocławiu
Bardzo się cieszyliśmy, ponieważ 3 na 4 uczniów naszej szkoły zajęło miejsca na podium. Kuba dostał słownik ortograficzny z zasadami gramatyki, a ja i Alicja słownik wyrazów obcych i trudnych. Oczywiście pozostali uczestnicy dostali pamiątkowe dyplomy i zakładki do książek. Z biblioteki wyszliśmy z uśmiechami na twarzy, mimo że było zimno i ponuro.
   Cieszę się, że wzięłam udział w tym konkursie. Jednak było warto : )

Zuzia : D

Brak komentarzy: